6/27/2016

Beauty news - May



Za měsíc květen jsem nastřádala pár zajímavých produktů, které bych Vám chtěla ukázat a zároveň Vám říci svůj názor na ně. Je to rozhodně rozmanitá skupinka, ve které je jak dekorativní kosmetika, tak pečující kosmetika, parfém nebo i něco z péče o ruce. Jsou to takové mé květnové poklady o které bych se s Vámi ráda podělila.




NARS Pro Prime Pore Refining Primer
První kosmetický produkt, který jsem si na začátku května pořídila, je gelová báze pod makeup od mojí oblíbené značky NARS. Už dlouho jsem si říkala, že bych si mohla pořídit nějakou tu matující bázi, protože mám mastnou a aknózní pleť, ale nemohla jsem sehnat takovou, která by mi opravdu vyhovovala. Takže když jsem si šla do Sephory koupit svůj obvyklý makeup od NARS, který používám už snad 2 roky a uviděla tam tuhle bázi (nechápu, že jsem si jí nikdy před tím nevšimla), tak jsem si ji samozřejmě hnedka musela koupit. 
Báze je sice gelová ale je bez oleje a dokonce je i bez alkoholu (nesnáším produkty na pleť s alkoholem). Krásně matuje, stahuje póry a celkově vyhlazuje pleť. Tudíž nanesený makeup potom vypadá mnohem lépe a dokonce se mi pleť během dne i méně mastí.
Jediné mínus je, že báze je vcelku malá (30 ml) a stojí cca 700,-


Balea Antibakteriální gel na ruce
Tento produkt se stal poslední dobou neodmyslitelnou součástí mé kabelky, ano, je to antibakteriální gel na ruce. Prostě na něj nedám dopustit a používám ho asi tak 8x denně. Přemýšlím, jestli bych si neměla pořídit tenhle gel do každé kabelky a ještě jeden na svůj psací stůl, abych měla opravdu jistotu, že ho budu mít vždy při ruce. Líbí se mi, že má vcelku příjemnou citrónovou vůni (ano, je tam trochu cítit alkohol ale není to nic extrémního) ale trošku mě štve, že pár minut po nanesení ruce lehce lepí (každopádně to není nic, co bych nepřežila).
Koupila jsem si ho v DM, obsah má 50 ml a stojí asi 50,-


Zleva: Bioderma Sébium Maska a Sébium Sérum
Z pečující kosmetiky u mě na plné čáře vítězí značka Bioderma, konkrétně řada Sébium, která je určena na mastnou pleť se sklonem k nedokonalostem. Ve svojí "sbírce" už mám čistící gel a odličovací micelární vodu z řady Sébium. Proto jsem si pořídila další 2 produkty z této řady: čistící masku na obličej a čistící, zklidňující sérum. S těmito produkty jsem spokojená stejně, jako s produkty, které už mám doma. Zmatňují pleť, čistí, neucpávají póry a pleť má celkově lepší vzhled.
Sérum má v sobě navíc kyselinu glykolovou, která vyrovnává nerovnosti na pleti (jizvičky nebo červené skvrny po akné) a obnovuje přirozený jas.
Už po pár dnech používání jsem viděla rozdíl. Pleť je rozjasněná, mizí mi červené skvrny a nevytváří se mi nové akné. U mě rozhodně 1*.
Oba produkty jsem zakoupila v lékárně. Sérum stojí cca 350,- a maska cca 250,-


Chanel Coco Mademoiselle
Asi největší skvost za měsíc květen. Alespoň pro mě. Parfémovanou vodu Coco Mademoiselle od značky Chanel jsem si přála už opravdu hodně dlouho a nakonec jsem ji dostala na svoje narozeniny. Vůně nádherná, elegantní, osobitá a smyslná. Musím uznat, že lepší parfém jsem doposud neměla.
Vůně vydrží na těle i na oblečení opravdu velmi dlouho. 
Jediným mínusem je cena, která je příliš vysoká. 100 ml stojí cca 3 700,-


Douglas Body Gel
Taková maličkost, kterou jsem úplně náhodou našla v Douglasu, když jsem čekala u pokladny. Jakmile jsem to uviděla, hned jsem si pomyslela, že na prázdninové zábavy a párty bude tento třpytivý body gel naprosto famózní. Navíc byl zlevněný ze 130,- na 59,-, tak jsem si řekla, že si tuhle stylovou blbůstku koupím. Jenom škoda, že je gel stříbrný a ne zlatý, jelikož mám všechno buď ve zlaté nebo v růžové zlaté, ale nějak si už poradím a pokusím se to sladit.


Guerlain Lingerie de Peau BB krém SPF 30
Tento makeup, lépe řečeno BB krém, jsem také dostala ke svým narozeninám. Nemyslím si, že je dobrý nápad někomu dávat, ať už k vánocům nebo k narozeninám, dekorativní kosmetiku. Bohužel se mi to potvrdilo i s tímto BB krémem. Má skvělou konzistenci, výdrž a na to, že je to BB krém, má úžasnou krycí schopnost. Jediným problémem je, že jsem dostala odstín č.2, který je o něco tmavší než moje barva pleti, ale jsem si jistá, že odstín č.1 by mi seděl jako ulitý. Tento BB krém, jako takový, je jinak naprosto skvělý a určitě ho doporučuji. Už se těším, až se během léta trochu opálím a budu ho moci používat. Co jsem se tak dívala po internetu, tak stojí zhruba 800,-
PS: Nevím jestli to tak mám jenom já, ale většina kosmetiky od Guerlain mi velice krásně voní a tento BB krém není vyjímkou.



Žádné komentáře:

Okomentovat