7/06/2016

My Top 11 favourite Youtubers


Co si budeme povídat, youtubeři jsou teď novodobým trendem, každý je sleduje a každý se jím chce stát. Já se tedy jedním z nich stát nechci (protože by mi to nešlo) ale rozhodně je moc ráda sleduji a to převážně fashion a beauty youtuberky. U videí od mých oblíbených youtuberů si vždy odpočinu, zasměju se, třeba se dozvím nové věci a to nejdůležitější, načerpám pozitivní energii.
V mé Top 11 jsou jak youtubeři z česka, tak i ze zahraničí.


1. Shopaholic Nicol

Myslím nebo spíše předpokládám, že Shopaholic Nicol snad už každý z Česka zná. Je to neuvěřitelně sympatická a zábavná youtuberka, která je prostě svá. Zbožňuji její názory a ve většině věcech se s ní ztotožňuji. Točí kvalitní líbivá videa, která mi pokaždé zvednou náladu a rozesmějí mě. Na jejím kanále můžete najít videa ohledně módy, cestování, hauly, vlogy, kecací videa nebo různá vtipná videa s přáteli.  

2. Terry MakeupTutorials

Pro mě měuvěřitelně sympatická beauty youtuberka, která má kvalitní videa, originální líčení, skvěle se poslouchá a má úžasný názory. Líbí se mi i její videa typu "Takový normální den", které jsou už teď na jejím druhém kanálu Pauzička s Terry

3. NotSoFunnyAny

YouTubeNotSoFunnyAny mě prostě baví. Její videa jsou jako droga, jakmile jsem uviděla jedno, hned jsem si musela pustit dalších 20. Má skvělá beauty videa ale i vlogy, hauly a kecací videa. Tahle vtipná bláznivá youtuberka vás vždycky rozveselí a nabije pozitivní energií.

4. Petralovelyhair

Jedna z prvních českých beauty youtuberek, kterou jsem začala sledovat. Má kvalitní videa, je neuvěřitelně milá, ví o čem mluví a líbí se mi, že natáčí hlavně recenze a tutorialy na líčení, což jsou 2 nejužitečnější témata.


6. Flabgee

Tuhle youtuberku jsem začala sledovat teprve nedávno a hned jsem si ji oblíbila. Točí beauty videa, hauly, vlogy i kecací videa. Je sympatická, přirozená, vtipná a já se u jejích videí vždy zrelaxuju a odpočinu si.

6. MamaLifestyle

Nejsem máma, nejsem vdaná a ani se na to v blízké době nechystám ale její videa mě opravdu baví. Tato česká youtuberka je usměvavá, vtipná a sympatická. Točí hlavně videa ze svého života, takže vlogy, kecací videa, house tour ale i vtipná videa (hlášky, parodie) a sem tam i beauty videa.

7. Zoella

První beauty youtuberka, kterou jsem kdy začala sledovat (takže taková moje srdcovka) je Zoella. Je z Londýna a je naprosto nádherná, sympatická, talentovaná a zábavná. Vydala i vlastní knihu a mám takový pocit, že jsem někde četla článek, že je to nejslavnější a nejvíce vydělávající beauty youtuberka v Anglii. Zbožňuji jak její makeup tutorialy, tak její vlogy na kanálu MoreZoella a prostě se od nich nemůžu odtrhnout. Její přítel Alfie je také celkem dost slavný youtuber a jednou za čas podívám i na jeho kanál PointlessBlog

8. Tchatcher Joe

Evidentně to musí být v genech, protože Joe, bratr Zoe (Zoelly) je v natáčení videí stejně talentovaný jako ona. Rozdíl je v tom, že on nenatáčí beauty videa ale především pranky a vtipná videa s přátely a spolubydlícími. Jeho promakaný a neuvěřitelně zábavný pranky, ať už na spolubydlící nebo na okolí, jsem viděla všechny snad už tisíckrát. Opravdu charismatickej zábavnej kluk, na kterýho stojí za to se kouknout.

9. Lauren Curtis

Lauren Curtis je další beauty youtuberka, tentokrát z Austrálie, kterou obdivuji. Je krásná, sympatická a má kavlitní a příjemná videa. Na jejím kanále můžete najít makeup i vlasové tutorialy, hauly, recenze, GRWM nebo vlogy. Musím uznat, že je opravdu talentovaná a zbožňuju snad všechny její makeup tutorialy.

10. SACCONEJOLYs

Co mám dalšího ráda kromě beauty videí, jsou vlogy od zahraničních rodin (Anglie, Amerika). Tohle je konkrétně rodina z Londýna, kterou já naprosto miluju. Přidávají vlogy každý den a točí prakticky všechno, co ten den dělají. Videa jsou příjemná, zajímavá, pestrá, většinou vtipná, moc hezky sestříhaná a celkově ta rodina je úžasná. Tvoří ji neuvěřitelně sympatický pár Anna a Jonathan, a jejich 2 děti. Oba dva mají i vlastní kanál, přičemž já sleduju pouze Annin, protože točí různá beauty videa, videa o cvičení, o jídle, atd...Určitě doporučuji se na pár jejich videí kouknout.

11. Jamie and Nikki

Mezi mou Top 11 patří také tato "vlogovací rodina", kterou jsem si od samého začátku naprosto zamilovala. Jde o tento zajímavý pár, Nikki a Jamieho + jejich dceru Ava Sarah. Ti ale přidávají vlogy pouze každou středu a neděli. Jako první mě zaujala "rozmanitost" tohoto páru, to byl první impuls ke shlédnutí nějakého jejich videa. Poté už jsem se nemohla odtrhnout a sleduju je až do teď.
Jsou nádherný pár a mají kvalitní, dobře natočené i sestříhané videa. Dobré je, že mají celkem pestrý a zajímavý život, jelikož Nikki je modelka, a tak můžete najít na jejich kanále i různé videa z focení kampaní nebo z cestování, atd...




Žádné komentáře:

Okomentovat