7/29/2016

40 Things That Make Me Happy

Nedávno jsem si povídala s kamarádkou, která mi začala vyprávět o příběhu jedné blogerky a youtuberky, jak žije na Bali a píše o tom na svůj blog. Uznávám, že mě to hodně zaujalo a tak jsem se na ten blog musela také podívat. Někdo už asi ví...Správně, jedná se o Anie Songe. Ano, teď se trochu stydím, že jsem o ní nikdy dřív neslyšela, ale lepší teď než nikdy. Během jednoho dne jsem zhlédla skoro všechny její videa na YouTube a přečetla alespoň polovinu jejích článků. Nabylo mě to neuvěřitelně pozitivní energií...její přístup k životu (nejen její ale i jejího přítele). Během pročítání jsem narazila také na jeden článek s názvem 50 věcí, které miluju. Tak moc mě to inspirovalo, že jsem si musela hned napsat svůj vlastní seznam a vzápětí jsem se rozhodla, že se o něj podělím i s vámi a zkusím vás inspirovat stejně tak, jako mě inspirovala právě Anie Songe. 

Jde o běžné činnosti...vlastně takové drobnosti, které mě dělají šťastnou. Dokud jsem se nad tím nezamyslela, ani mi nedošlo, co všechno mi vykouzlí úsměv na tváři.
Rozhodla jsem se, že se budu každý den snažit, abych udělala alespoň jednu věc, kterou jsem si napsala na svůj seznam.

1) Kniha, která mě zaujme a vtáhne do děje natolik, že se od ní nemůžu odtrhnout. 
2) Cestování přes noc. Ať už je to autem, autobusem nebo letadlem+u toho poslouchat písničky. 
3) Koukání na film nebo oblíbený seriál a k tomu si dát dobré jídlo. 
4) Koupení nějakého oblečení nebo beauty produktu, po kterém jsem slouho toužila. 
5) Létání. Miluju vše, co se týká letadel. Jsem možná divná ale dokonce mě baví i veškerý ten proces na letišti. A když se u toho ještě můžu těšit na místo, kam letím...je to prostě bomba! 
6) Západ i východ slunce. (zvlášť když jsem u moře) 
7) Když jdu někam večer s přáteli. Miluju ten pocit, že většině lidí den končí ale pro mě zábava teprve začíná. 
8) Písnička, kterou si oblíbím natolik, že si ji musím pouštět pořád dokola.  
9) Když mi moje malá sestra řekne, že mě má ráda a že jsem její nejlepší kamarádka. 
10) Vůně květin. 
11) Cestování a poznávání nových míst a kultur. 
12) Když se cítím dobře a mám pocit, že mi to sluší. 
13) Schovávání věcí a dopisů (ano, píšu dopisy svému budoucímu já) do mých vzpomínkových krabic s pocitem, že je za 20 let otevřu a budu vzpomínat, co jsem kdysi dělala, vyráběla a jaké jsem měla sny. 
14) Těšení se. Pořád musím mít něco, na co se těšit.  
15) Když se mi něco povede. Ať už je to nakreslení obrázku nebo dobře napsaný test. 
16) Když udělám něco naprosto z ničeho a pak vidím výsledek, se kterým jsem spokojená nejen já ale i mé okolí. 
17) Vůně knih. 
18) Plánování. Strašně ráda a skoro pořád něco plánuju (ať už se jedná o výlet, oslavu nebo nadcházející den) ale málokdy ty plány dodržuju.  
19) Trávení času kdekoliv, kde je teplo, pláž a moře.  
20) Ohňostroje. 

"Happiness is not something ready-made. It comes from your own actions"

21) Záchvat smíchu při kterém mi tečou slzy a bolí mě z něho břicho. Takový, kdy se na vás všichni v okolí otáčejí. 
22) Příjemný čas strávený s rodinou a s přáteli. 
23) Vánoce. Miluju zdobení stromečku, pečení cukroví, pohádky a čas strávený s rodinou. 
24) Skákání ve vlnách (samozřejmě jen když jsem u moře). 
25) Čas pro sebe, kdy si udělám čaj, pustím si seriál, který mě rozesměje a starám se u toho o svůj vzhled. Masky na obličej, olejíčky, peeling, úprava nehtů, obočí...Takové mé malé osobní lázně. 
26) Fantazírování. 
27) Přátelé, kteří znají všechny mé (ať už dobré nebo špatné) stránky a přesto mě mají pořád rádi. 
28) Kupování diářů a zapisování si i těch největších blbostí (hlavně abych do nich mohla něco napsat). 
29) Když vyjde nový díl mého oblíbeného seriálu (a že jich není málo). 
30) Tvoření. Ať už ruční našívání nebo vyrábění šperků. 
31) Když pomůžu někomu, kdo to opravdu potřebuje.  
32) Výborný jídlo. Hodně jídla. 
33) Když jedu/letím na dovolenou a poprvé zahlédnu moře.  
34) Vůně deště. 
35) Svatby. Zbožňuju tu atmosféru a vše co se toho týká. Nejen že na ně ráda chodím ale dokážu se i 3 hodiny vkuse koukat na YouTube na svatební videa.  
36) Dechberoucí výhled. Z nádherných výhledů vždy načerpám tolik energie.
37) Když se pro něco nadchnu. Dělám to často a málokdy mi to vydrží. Ale ten pocit, když jsem do něčeho opravdu zapálená, je naprosto úžasný! 
38) Když překonám sama sebe (např. když udělám něco, z čeho mám strach). 
39) Když jsem sama doma, pustím si nahlas hudbu a tančím i zpívám. Hlavně aby mě nikdo neviděl nebo neslyšel! 
40) Získávání nových zážitků a zkušeností. Ráda si zkusím třeba paragliding nebo bungee jumping. Nikdy nechci litovat, že jsem něco nezkusila.

"Do one thing every day that makes you happy"






Žádné komentáře:

Okomentovat