7/11/2016

Give Me Some Mascara


Krásné pondělní ráno. Celý víkend bylo nádherně a já jsem si ho naplno užila. Začalo to oslavou, pokračovalo grilováním, sobotní večer jsem si šla uběhnout svých 5 km a neděli jsem strávila nákupy, opalováním a koupáním. Když už jsem u těch nákupů, potřebovala jsem si vyzkoušet tenisky, které si budu objednávat, nakoupila jsem pár atributů na focení, nový samoopalovák (na který určitě napíšu článek) ale co je hlavní, koupila jsem si řasenku, neboť ta stará už opravdu malovala z posledních sil. Tuhle řasenku od Maybelline jsem si oblíbila už snad 2 roky nazpátek a doteď na ni nedám dopustit. Díky mě si ji pořídily už 3 kamarádky a teď si ji se zvědavostí prohlížela i máma. Každý, komu jsem ji půjčila na vyzkoušení. byl naprosto nadšený. Za mě z drogerie rozhodně nejlepší řasenka.

Na první pohled mě zaujal obal, který je opravdu krásný a na druhý kartáček, který je naprosto skvělý.
Je zahnutý a na vyboulené straně má delší štětinky, které vám prodlouží a oddělí řasy. Vnitřní zahnutou stranu s kratšími štětinkami používám, jako druhý krok, na natočení a ještě větší prodloužení řas. Řasenka se dá vrstvit, neopadává a opravdu drží celý den. Kupuji ji buď v DM nebo v Rossmannu za 179,-.

Co si budeme povídat, řasenka je základní kosmetický produkt, který má snad každá žena, i ta, co se nijak extra nelíčí. Je to věc, která vás dokáže v mžiku změnit. Ať se zeptáte kterékoliv ženy, jaký produkt je pro ni nejdůležitější nebo co použije, když ráno vůbec nestíhá, snad každá žena vám odpoví, že je to právě řasenka. I pro mě je to z mé kosmetické taštičky nejužitečnější věc a proto by jste si měly najít tu správnou řasenku, která vám bude vyhovovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat