7/07/2016

The 6 Lipstick Colours Every Girl Should Own


Začíná léto a protože je to ten nejlepší čas na nošení a zkoušení nových rtěnek, napsala jsem pro vás článek o 6 barvách rtěnek, které by jste rozhodně měly mít doma. Pokud některou barvu nemáte anebo už dlouho toužíte nějakou zkusit ale bojíte se, třeba vás tento článek namotivuje, aby jste si ji pořídila. Nejvhodnější čas na experimentování je právě teď v létě, tak se toho rozhodně nebojte a jděte do toho!

1.NUDE
Nude neboli tělová rtěnka by měla být základem kosmetické taštičky snad každé ženy. Já tyto rtěnky nazývám "Moje rty, ale hezčí". Je to barva, kterou můžete nosit jak ve dne k umírněnému přirozenému líčení, tak v noci k dramatickým kočičím očím.

2.RED
Červená rtěnka je prostě klasika, která by také měla mít své místo v každé kosmetické taštičce. Tuto rtěnku můžete nosit když jdete někam večer, nebo do společnosti, na důležité akce ale i přes den, pokud tomu přizpůsobíte líčení očí. Červená rtěnka vás donutí se cítit stylově, sebevědomě a sexy.

3.PINK
Růžové rty naprosto miluji a to především během léta. Odstínů růžové, které můžete vyzkoušet, je opravdu mnoho, od jemné starorůžové až po výraznou malinovou. S touto barvou na rtech si vždy připadám tak křehce, žensky a sladce. 

4.NEON 
Neonové rtěnky se stávají, zvláště u nás, stále větším trendem. Neříkám, že si máte nalíčit rty neonovou modrou, i když za mořem to není zas tak neobvyklé, u nás by se na vás asi dívali jako na blázna. Každopádně taková neonová růžová nebo červená, to mi přijde jako skvělý způsob jak na sebe upozornit. Což, co si budeme povídat, každá holka jednou za čas potřebuje. 

5.CORAL
Něco mezi růžovou a oranžovou, tak bych asi popsala tuhle barvu. Korálová rtěnka je letní, svěží a přijde mi, že lichotí snad každému typu pleti. Mě už je teď naprosto jasné, že to bude můj parťák po celé léto.

6.BURGUNDY 
Rtěnka, kterou má snad každá beauty a fashion blogerka/youtuberka. Ať už se jedná o vínový odstín, který je spíše do červena nebo švestkový odstín, který je zase více do fialova, najděte ten, který se nejlépe hodí k vašemu typu pleti a s chutí do toho! Já tuhle barvu nosím nejradši na podzim, kdy miluji všechny tmavší rtěnky.



Žádné komentáře:

Okomentovat