7/13/2016

Bath For My Brushes

"Čisté štětce, čistá pleť". Říkám si to pokaždé, když sama sebe líně přemlouvám, abych si šla vyprat štětce na makeup. Jistě, že se mi do toho skoro nikdy nechce ale zkrátka je to nutnost. Na štětcích ulpívá strašně moc bakterií a ty se vám potom přenášejí na pleť. Zvláště pokud máte problematickou pleť, měly by jste si prát štětce o to častěji. Nebudu vám lhát, opravdu bych si chtěla prát štětce tak 1x do týdne, ale ve skutečnosti se k tomu dokopu tak jednou za 3 týdny. Je to sice nudná, zdlouhavá a nezáživná činnost (i když musím přiznat že někdy, když mám náladu, mě to i baví) ale počkejte si na ten skvělý pocit, až se budete líčit čistými (skoro jako novými) štětci. Hlavně musíte myslet na to, že tím, že se staráte o své štětce, velmi pomáháte i své pleti.



K vyprání štětců potřebuji pouze šampón, já používám dětský (je jemnější), vodu a poté nějaký ten antibakteriální sprej. Doporučuji prát štětce odpoledne nebo večer aby měly štětce dostatek času na uschnutí (trvá i několik hodin). Mě už se párkrát stalo, že jsem na to zapomněla, štětce vyprala a za 2 hodiny si uvědomila, že se s nimi musím nalíčit. To jsem potom musela přistoupit k fénu.


1.krok: Dáte si do dlaně trochu šampónu.
2.krok: Namočíte štětec ve vodě a začnete s ním kroužit po dlani, ve které máte šampón.
3.krok: Štětec pořádně promnete mezi prsty.
-První 3 kroky vždy zopakuji ještě jednou nebo dvakrát, podle velikosti štětce.
4.krok: Štětec pořádně umyjete pod proudem vody aby v něm nezbyl žádný šampón.
5.krok: Štětce položíte na ručník a necháte schnout.
6.krok: Na štětce našplícháte antibakteriální sprej a štětinky promnete mezi prsty.
- Poté necháte štětce doschnout a máte hotovo. 
Co se ale snažím dělat po každém svém nalíčení, je našplíchání antibakteriálního spreje na štětce. Tím si je vydezinfikujete proti bakteriím a za chvíli je můžete opět použít.  Antibakteriální sprej mám od značky Makeup Revolution a jsem s ním moc spokojená. Není vůbec drahý a vydrží opravdu dlouho.


Žádné komentáře:

Okomentovat