7/18/2016

Write Me Something...


Určitě to všichni znáte taky. Nepotřebujete to ale stejně si to koupíte, jelikož je to neuvěřitelně roztomilý a vy to prostě musíte mít. To se mi stalo, když jsem vešla do obchodu a uviděla tyhle předměty k popisování křídou.

Strašně se mi to líbí jako nápad. Můžete na to psát vzkazy křídou, třeba svému protějšku nebo klidně i sami sobě a v interiéru to vypadá skvěle. Ano, je to maličkost (a tak trochu i blbost, když se nad tím zamyslíte) ale já si to prostě musela pořídit.
První co mě napadlo když jsem si to koupila? Jak super to bude vypadat při focení různých beauty produktů nebo při focení receptů. Klasika...neustále přemýšlím nad blogem a článkama.

Sklenici i nálepky jsem koupila v obchodu NANU-NANA. Miluju ten obchod. Vždy, když jdu kolem, se do něho zajdu podívat. Je to přesně ten typ obchodu, kde najdete tyhle roztomilý originální doplňky do interiéru, který já naprosto zbožňuju. Hodně tam kupuji třeba i vtipný dárky pro rodinu nebo pro přátele.





Žádné komentáře:

Okomentovat